پیشرانه هشت سیلندر V شکل این خودرو با تنفس طبیعی، دارای حجمی برابر با 4969 سیسی دارد و بسیاری از اجزای آن بهینه شدهاند. بعلاوه بیشتر قطعات این موتور از جمله دریچه گاز، بدنه و سرسیلندر، سیستم تزریق سوخت D-4S، پیستون، شاتون، میللنگ و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها VVT-I و سوپاپهای تیتانیومی نیز جدید میباشند. شاتون هم برای تحمل نیروی بیشتر از مقاومت بالاتری برخوردار است.
بهرهوری بیشتر پیشرانه با استفاده از چرخه اتکینسون مخصوصا در سرعت های کروز، خود را نشان میدهد. این پیشرانه با رشد 12 درصدی یا 54 اسبی در نیرو، 471 اسب بخار نیرو تولید میکند در حالی که خط قرمز موتور نیز از 6800 به 7300 دور بر دقیقه افزایش یافته است. گشتاور خروجی هم نهایتا به 530 نیوتن متر در دور موتور 4800 تا 5600 دور بر دقیقه میرسد. ضریب تراکم نیز به 12.3 به 1 رسیده است.
شتاب صفر تا صد کوپه RC F به 4.5 ثانیه می رسد. طی مسافت 400 متر نیز از سکون کامل 12.5 ثانیه طول میکشد. در حالی که بیشینه سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی به 270 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.
مهمترین رقیب این خودروی 62 هزار دلاری، بامو M4 کوپه است که از موتور شش سیلندر 3.0 لیتری توربوی خود 424 اسب بخار و 549 نیوتن متر بیرون میکشد. اما صفر تا 96 کیلومتر آن 3.9 ثانیه است و بیشینه سرعت محدود شده آن نیز روی 250 کیلومتر بر ساعت قرار میگیرد.