غربیلک فرمان و طراحی آن برگرفته از خودروهای فرمول یک و مدل قهرمان MP4-23 در سال 2008 است. روی این فرمان کنترلهایی وجود دارد که به راننده امکان میدهد بدون برداشت دست از روی فرمان، تنظیمات خودرو از جمله سیستم DRS و IPAS را انجام دهد.
کابین خودرو بسیار سبکوزن به سبک مسابقات DTM همراه با صندلیهای مسابقه ای فیبرکربنی با محافظ شش نقطه ای و پوششهای بسیار سبک و مقاوم فیبرکربنی داشبورد و درها و فضای کابین، جلب توجه میکنند. صندلیها به طور مستقیم به شاسی متصل شدهاند و از به راکت و ریل در آنها خبری نیست. تنها مورد اضافی و نسبتاً لوکس در این خودرو تهویه مطبوع آن است و سایر تجهیزات برای کاهش وزن حذف شدهاند و البته برای یک خودروی مسابقه ای نیز کاربردی نداشتند. صندلی خودرو نیز به صورت خاص برای سفارش دهنده از نظر ابعاد طراحی میگردد.
مک لارن P1 GTR از یک موتور هشت سیلندر V شکل 3.8 لیتری مجهز به توربو شارژر دوقلو، توان 986 اسب بخار و از یک موتور الکتریکی 83 اسب بخار نیرو بیرون میکشد. این ابرخودروی هیبریدی 3.18 میلیون دلار قیمت خواهد داشت. [دانلود ویدئو]