در مورد مدل P13 یا Longtail نیز شایعات از وجود یک فضای بار و توشه در پشت موتور حکایت دارند. آن چه که در مورد این خودرو حدس می زنیم، استفاده از شاسی لوله ای فیبرکربنی مشابه مدل های P1 و 650S و یک نسخه ضعیف شده از موتور 3.8 لیتری هشت سیلندر مدل 650S همراه با گیربکس اتوماتیک با کلاچ دوگانه است.
در تیزری که مک لارن از این مدل منتشر کرده، می توان به وضوح، عناصر طراحی مشابه با مدل 650S از جمله شیب سقف، چراغها با لامپهای LED روزتاب، آینه های جانبی و سپرها را مشاهده کرد که طراحی ملایم تر و ساده تری نسبت به برادران گران قیمت تر خود را نشان می دهد.
قیمت این مدل مکلارن به خودروهایی چون پورشه 911 توربو و آئودی R8 نزدیک خواهد بود. سال آینده زمان ورود این خودرو به بازار می باشد و باید در عمل دید که مک لارن می تواند در این کلاس هم موفق باشد یا خیر.