بر اساس همین افزایش تقاضا، مازراتی تصمیم گرفته تا تولید خودروهایش را افزایش دهد و مدل آلفیری اسپورت را نیز به خط تولید خود اضافه کند.
طبق مصاحبهای که هارالد وستر انجام داده، مازراتی هر ماه حدود ۳۵۰۰ سفارش دریافت میکند. اگر این تعداد، در همین محدوده باقی بماند، در پایان سال ۲۰۱۴، مازراتی ۴۲ هزار خودرو به فروش میرساند که نسبت به تعداد ۱۵۴۰۰ دستگاه در سال ۲۰۱۳، افزایش چشمگیری را نشان میدهد. در نتیجه، از مازراتی انتظار میرود تا کاستیهای فیات را در بازار اروپا جبران کند.
سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات-کرایسلر به بلومبرگ میگوید:
سفارشات وضعیت بسیار خوبی دارند. کار در مازراتی به خوبی پیش میرود و سال بینظیری را در پیش رو داریم.
به زودی قرار است که استراتژیهای فیات در سال ۲۰۱۸ اعلام شود. استراتژی امسال به صورتی گسترده، ادغام فیات و کرایسلر است. گفته میشود که این برنامه، تولید یک خودروی اسپرت با عملکرد بالا را بر اساس مدل کانسپت آلفیری پیشبینی کرده است. این مدل، در پلتفرم با لوانته شاسیبلند مشترک است و در «میرافیوری» ساخته خواهد شد.
فیات میگوید که درنظر دارد که شیفت سومی برای کارخانه جروجلیاسکو که ساخت مدلهای کواترو اسپورت و گیبلی است، ایجاد کند و ۵۰ کارگر در شبها برای اتمام ساخت وسایل نقلیه مازراتی تلاش کنند. این کارگران، ساعات اضافی در آخر هفتهها نیز کار خواهند کرد تا سفارشات طبق زمانبندی تحویل داده شود.