هواداران گرن توریزمو نمیتوانند چندان نگران باشند، چرا که نسخهای جدید از این خودرو در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. البته جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است. همینطور، این احتمال میرود که گرن توریزمو به یک کوپه چهار در تغییر شکل دهد تا مکمّل بهتری برای کواتروپورته سدان باشد.
همچنین برای آینده پیشرانههای مازراتی نیز برنامههایی درنظر گرفته شده است. موتورهای آینده مازراتی دارای قدرت بیشتر و با سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک همراه خواهند بود.
مدلهای کنونی مازراتی، از جمله گیبلی و کواتروپورته ارتقا خواهند یافت. موتور V6 توربو با قدرت ۳۵۰ اسببخار به صورت استاندارد عرضه خواهد شد و یک موتور V6 توربوی ۴۵۰ اسببخاری با سیستم دیفرانسیل تمامچرخ در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین هر دو مدل گیبلی و کواتروپورته یک آپشن موتور V8 با قدرت ۵۶۰ اسببخار خواهند داشت که فقط با سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک ارائه میشود. البته گزینه استفاده از موتور دیزلی برای گیبلی و کواتروپورته تغییری نخواهد کرد. بنابراین موتور دیزل ۳۴۰ اسببخاری کواتروپورته با لوانته شاسیبلند مشترک خواهد بود. لوانته شاسیبلند که در سال 2015 به خط تولید وارد میشود، از همین پیشرانهها استفاده خواهند کرد؛ با این تفاوت که استفاده از دیفرانسیل تمامچرخ در تمام لوانتهها به صورت استاندارد خواهد بود.
مدل جدید کوپه اسپرت مازراتی، آلفیری، کاملاً از موتورهای دیزل و V8 صرفنظر خواهد کرد و پیشرانهاش بر اساس سهگانهای از V6 خواهد بود. موتور پایه این مدل، قدرت ۴۱۰ اسببخار خواهد داشت که نمونههای دارای قدرت ۴۵۰ و ۵۲۰ اسببخار نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین مدل پایه، تنها دارای سیستم دیفرانسیل عقب خواهد بود، در حالی که دو مدل بالاتر آلفیری منحصراً از سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک استفاده خواهند کرد.
گرن توریزمو، در بازگشت خود در سال ۲۰۱۸ تنها در یک مدل عرضه خواهد شد: دیفرانسیل عقب با موتور V8 با قدرت ۵۶۰ اسببخار.