تنها برگ برنده WRX STI بهره گیری از سیستم دو دیفرانسیلی است که قبلا روی مدلهای ایمپرزای در مسابقات رالی جهانی آزمون خود را پس داده؛ سوبارو با این برگ برنده شاید در چندین متر ابتدایی مسابقه جلوتر بیفتد ولی آیا با همین یک ویژگی می تواند تا یک کیلومتر بعدی هم برتری اش را حفظ کند؟
در طرف دیگر F-type V6 S را می بینیم؛ خودرویی که 75 اسب بیشتر از رقیبش دارد اما سوبارو از این موضوع نمی ترسد! سوبارو درحالیکه خودش از گیربکس 6 سرعته دستی استفاده میکند حالا باید مقابل خودرویی بایستد که گیربکس 8 سرعته اتومات دارد. ببینیم نتیجه نهایی مسابقه این دو خودرو که هردو به لانچ کنترل مجهزند چه می شود …
Jaguar F-type V6 S | Subaru WRX | |
0 تا 48 کیلومتربرساعت | 2.3sec | 1.5sec |
0 تا 96 کیلومتربرساعت | 4.9sec | 5.6sec |
0 تا 160 کیلومتربرساعت | 12.0sec | 14.4sec |
400 متر | 13.7sec | 14.0sec |
1000 متر | 24.8sec | 25.8sec |
Jaguar F-type V6 S | Subaru WRX | |
پیشرانه | V6 Supercharged | 4cyl Boxer Turbo |
حجم انجین | 3.0L | 2.5L |
قدرت | 375hp | 300hp |
گشتاور | 460nm | 407nm |
وزن | 1614kg | 1534kg |
0-100 | 4.9sec | 5.2sec |
حداکثر سرعت | 275km/h | 255km/h |
قیمت (معادل) در انگلیس | 112,000$ | 48,100$ |