خودروهای الکتریکی نیازی وقتی روی خط استارت می ایستند نیازی به گرم کردن تایرهای شان ندارند چراکه حداکثر قدرت و گشتاور پیشرانه الکتریکی آنها در هر لحظه ای که راننده اراده کند، در دسترس است. پس با این تفاسیر رقابت بهترین اسپرت الکتریکی تولیدانبوه جهان با مدعی همیشگی مسابقات درگ باید جالب باشد . . .
در یک طرف این رقابت تسلا مدل S ایستاده؛ خودرویی که بعد از نیسان لیف، هم اکنون دومین الکتریکی پرفروش جهان است. مدل S تا قبل از سال 2014 مجهز به انجین 302 اسبی بود اما از سال 2014 قدرت و گشتاور مدل های استاندارد آن به 362 اسب و 440 نیوتن متر رسید که این اعداد در نسخه های Performance آن حتی تا مرز 416 اسب بخار و 600 نیوتن متر نیز افزایش یافتند. با اینکه مدل S در این رقابت با اختلاف 1.6 ثانیه مغلوب GT-R شد اما نشان داد که رقیب تمرینی خوبی برای مسابقات درگ است!