TLX نسبت به نسخه مفهومی اش تقریبا هیچ تغییر ظاهری نداشته جز آنکه سپرها مجددا طراحی شده اند. درون کابین تریم چوبی، روکش های متالیک و مانیتور 7.0 اینچی (ODMD) لمسی کنسول به چشم می خورد. صندلی های عقب را هم می توان به نسبت 60/40 خواباند.
همچنین موراد دیگری مانند نویگیشن، سیستم صوتی 455 واتی Acura/ELS Studio با 10 اسپیکر و تهویه صندلی های جلو بصورت سفارشی خواهند بود.
- LKA یا کمکی حرکت در لاین.
- LDW یا هشدار دهنده تغییر لاین.
- BSI یا هشدار دهنده نقطه کور.
- ACC یا کروز کنترل هوشمند.
- ترمز پارک الکترونیکی.
- CMBS یا پیشگیری از تصادف در جلو؛ این سیستم راداری در سرعت های بالای 15 کیلومتر برساعت فعال شده و در صورت تشخیص برخورد ابتدا هشدار می دهد اما در صورتیکه راننده هیچ واکنشی نشان نداد، کمربندهای پیش کشنده را فعال و بصورت اتومات اقدام به ترمزگیری می کند.
در قسمت فنی آکورا دو پیشرانه را برای TLX مهیا کرده؛ برای پیشرانه 4 سیلندر از گیربکس 8 سرعته دوکلاچه و برای پیشرانه V6 نیز از گیربکس 9 سرعته اتومات استفاده شده است:
- 2.4 لیتری 4 سیلندر؛ با قدرت 206 اسب بخار و گشتاور 246 نیوتن متر.
- 3.5 لیتری 6 سیلندر؛ با قدرت 290 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر.
اما در TLX برای نخستین بار آکورا از سه تکنولوژی مهم خود بصورت همزمان بهره گرفته تا بدین ترتیب TLX کارآمدترین سدانی باشد که آکورا تا به امروز آنرا ساخته:
- سیستم P-AWS یا فرمان پذیری هر 4 چرخ.
- سیستم SH-AWD یا چهار چرخ محرک اتومات.
- سیستم AHA یا ترمزگیری اتومات هر چرخ در پیچ ها.