تست تصادف خودرو پراید و تیبا

به دنبال به سخره گرفتن نمرات ضعیف خدورهای ایرانی تیبا و پراید در تست های تصادف، سایپا ضمن تکذیب این خبر ویدئوی تست تصادف دو خودروی پراید و تیبا رو منتشر نموده است که در ادامه می بینید در این مطلب تست تصادف خودروی ژاپنی پرادو رو هم براتون گذاشتم تا خودتون این دو خودروی ایرانی رو با خودروی ژاپنی مقایسه کنید.

 
تماشا کنید : تست تصادف خودرو پراید و تیبا

 

در این دو ویدئو، تست «تیبا» و «پراید X100» نمایش داده شده است . البته گروه خودروسازی سایپا اطلاعات دقیق تری از محل انجام گیری این آزمون منتشر ننمود . لازم به ذکر است که خودروی ژاپنی با سرعت 110 کیلومتر بر ساعت به مانع برخورد می کند در حالیکه از سرعت خودروی های تیبا و پراید اطلاعات دقیقی در دست نیست و از طرفی با توجه به مشاهده تصادف این دو خودرو در خیابان ها و جاده ها این سوال در ذهن ما و احتمالا شما ایجاد شده است که آیا واقعا جنس و مواد به کار برده شده در خودروهای موجود در بازار با خودروهای تست شده یکسان می باشد یا خیر؟

دانلود ویدوئو تست تصادف پراید X100

 

دانلود ویدئو تست تصادف تیبا

 

تیبا تست تصادف واقعی

 

طرح تخیلی تست تصادف پراید- آخر خنده

 


ویدیو مرتبط

تست تصادف تویوتا پرادو با سرعت 110 کیلومتر بر ساعت در موسسه آزمون و تصادف کشور ژاپن (JNCAP) , بدون کوچکترین ضربه و آمدن فشار روی چرخ های جلوی خودرو را مشاهده می نمایید :
 

تست پایداری تویوتا پرادو ۲۰۱۲

 

2 نظر

  1. مهدیمهدیsays:

    سلام. اگه به فیلم "تیبا تست تصادف واقعی" با دقت نگاه کنید میتوان به سرعت واقعی پی برد: با توجه به این ک زمان را تا یک صدم ثانیه کند کرده اند و با توجه به طول خودرو میتوان فهمید پس از 100ms ک نوشته یعنی یک ثانیه خودرو فقط یک و نیم متر جابجا شده است ، با تبدیل واحد (هر 10m/s برابر است با 36km/h) حال با توجه به جابجایی در واحد ثانیه میتوان نتیجه گرفت سرعت این تیبا هنگام برخورد حدود 6km/h بوده است...فقط شش کیلومتر....واقعاااا فقط باید تاسف و اندوه خورد به این همه خیانت و پست فطرت بودن این مسئولین

  2. کماییکماییsays:

    تیبا با همین سرعت از هر طرفی به چیزی برخورد کنه فقط اندازه ده میلیون خرج میندازه رو دست صاحبش بخصوص از سمت کاپوتش که سریع میاد تو شیشه اکثرا هم کاپوت تعویض میشن اصلا در این خودرو نقش سپر مشخص نیست احداقل پراید یه جلوپنجره ای و بین کاپوت و سپر فاصله وجود داره کمتر خرج درست میکنه