اگر به رزومه کاری وی نگاهی بیندازیم میبینیم که خودروهای مهمی را طراحی کرده است. او 23 سال در خدمت فولکسواگن بود. او اولین مدلهای فابیا و اوکتیوا از شرکت اشکودا را طراحی کرد، آئودی A2 طراحی خود را مدیون دانکرولکه است و از همه مهمتر لامبورگینی توانست با کمک او تولید گایاردو را متوقف کرده و مورچیهلاگو را روانه بازار کند. در سال 2005 او به سئات رفت و بعدها به مقام ریاست تیم طراحی فولکسواگن رسید. همانطور که گفته شد در سال 2012 به بنتلی رفت و حالا که شما این مطلب را میخوانید، دانکرولکه جای خود را به طراح آئودی یعنی استفان سیلاف داده است.
او در این سه سالی که در خدمت بنتلی بوده است، سه مدل جدید برای بنتلی طراحی کرده است که بهزودی معرفی خواهند شد. مدل شاسیبلند بنتایا که بهکلی از مدل ناامیدکننده EXP 9 F متفاوت است، نسل بعدی کانتیننتال جیتی و مدل مفهومی EXP 10 Speed 6 که عکس آن را در قسمت پایین مشاهده میکنید.
این خودرو جایزه بهترین طراحی خودرو را در جشنواره Concorso d’Eleganza از آن خود کرد.
بههرحال دانکرولکه با روی خوش و بدون جدال از بنتلی جدا شد و انتظار میرود که درجایی دیگر که درخور شخصیت و حرفه او باشد کار خود را از سر بگیرد. جانشین وی، استفان سیلاف نیز طراح برجستهای است که خودروهایی نظیر آئودی e-tron اسپایدر را در سال 2011 طراحی کرده و با حفظ سمت بهعنوان رئیس استراتژی طراحی داخلی گروه فولکسواگن، به مدیریت طراحی بنتلی هم خواهد پرداخت.