ایمپرزا جدید قدرت خود را از یک موتور چهار سیلندر بنزینی ۲.۰ لیتری با توان ۱۴۸ اسب بخار و موتور الکتریکی ۱۳ اسب بخاری میگیرد و از یک گیربکس مخصوص لاینرترونیک CVT بهره میبرد. با تمام این تمهیدات درنهایت مصرف سوخت ترکیبی این هاچبک به ۴.۹۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر رسیده است. سوبارو میگوید عملکرد موتور کمکی، شتاب صاف و خطی ارائه میدهد.
باتری و قطعات ولتاژ بالا بهمنظور استفاده بهینه از مرکز ثقل پایین و توزیع متعادل وزن بین چرخها در عقب ماشین قرار گرفتهاند و همچنین سیستم درایو هم تمام چرخ محرک است.
سوبارو ایمپرزا اسپرت هیبرید بهصورت استاندارد به فنآوری کمکی دوربینهای استریوی EyeSight مجهز شده است. سیستم هیبریدی همراه با EyeSight کار میکند و با فعال شدن اکو-کروز کنترل وظیفه دارد تا حداکثر استفاده از موتور الکتریکی را فراهم کند و وظیفه تولید برق از ترمزها در هنگامیکه کروز کنترل تطبیقی درگیر است را دارد که نتیجه آن بهبود مصرف سوخت در شرایط رانندگی روزمره است.
در داخل کابین، از رنگهای آبی منحصربهفرد، پانلهای مشکی-پیانو و تریم کروم استفاده شده است. مدل تاپ-گراد از صندلی چرم جیر نقرهای با دوخت آبی، همراه با ویژگیهای دیگر ازجمله گرمکن صندلی برای راننده و سرنشین جلو بهره میبرد.
شروع قیمت ایمپرزا اسپرت هیبرید از 20,350 دلار است و قرار است از ۱۰ جولای در نمایندگیهای سراسر ژاپن عرضه میشود.