توییتی از جانی لیبرمن از قریبالوقوع بودن ارائهی اسکلید V خبر میدهد. بااینکه هنوز اطلاعات زیادی در مورد شاسیبلند پرفورمنس کادی نداریم، اما انتظار میرود که پیشرانه آن همان پیشرانه LT-4 6.2 لیتری بکار رفته در کادیلاک CTS-V و کوروت Z06 باشد. همچنین گیربکس آن نیز میتواند گیربکس 8 دنده CTS-V با بهینهسازی برای همخوانی با وزن اسکلید باشید. انتظار میرود اسکلید مذکور بیشتر از 600 اسب بخار و 800 نیوتن متر گشتاور را با خود به ارمغان بیاورد. اسکالید در حال حاضر با سیستم تعلیق Magnetic Ride Control جنرال موتورز (اختراع کادیلاک در سال 2002) عرضه میشود اما شاید مدل V با ارتفاع کمتر و لاستیکهای پهنتر و چسبندهتر برای ارتقای هندلینگ ظاهر شود.