بالینو در اصل نسخه تولیدی کانسپت iK-2 هست و زبان طراحی جدید سوزوکی را به رخ میکشد. با نگاه به قسمت جلویی متوجه میشوید کاپوت و قسمت جلویی با قوس زیبایی تا شیشه جلو امتدادیافته و به ستون A، متصل شده است. جلوپنجره تکاملیافته آن با یک مرز باریک تا چراغها امتدادیافته و به همراه چراغهای جدید به همراه LED-های روزتاب یکپارچه، ظاهری تهاجمی برای آن ایجاد کرده است. طراحی فضای داخلی تا حدودی موقر به نظر میرسد و جنس ادوات را ترکیب یکنواختی از پلاستیک و کروم، تشکیل میدهد.
در مواجهه با آن، متوجه خواهید شد همهچیز برای پیروزی در برابر رقبا آماده شده است. ظاهر جذاب و تهاجمی، پلتفرم ماژولار جدید سبک و مستحکم و از همه مهمتر موتور ۱.۰ لیتری توربو کوچکی که سوزوکی آن را بوسترجت مینامد همراه با صدای جذاب خود، نشان میدهد که بالینو شمشیرش را از رو بسته است.
این صدای نجیب، خبر از توان ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۰ نیوتن متر میدهند که همراه گیربکس پنج دنده دستی یا شش سرعته اتوماتیک در دسترس قرار میگیرد. البته یک موتور تنفس طبیعی چهار سیلندر ۱.۲ لیتری با توان ۸۹ اسب بخار همراه گیربکس ۵ دنده دستی یا CVT نیز قابل انتخاب است.
سؤال این است که آیا مردم اروپا ظاهر جدید آن را که کمی بزرگ به نظر میرسد دوست خواهند داشت؟
منبع: carscoops