چروکی کرالر که بر اساس «چروکی تریلهاوک» ساخته شده، دارای یک موتور آشنای ۳/۲ لیتری V-6 و همین قابلیتهای ویژه «حرکت بر روی سنگها» است. یک سیستم تعلیق ارتقا یافته، ارتفاع بالاتر رانندگی، تایرهای آفرود، گلگیرهای عریضتر، صفحات ضربهگیر زیر بدنه (اسکید پلیت) و راک ریل، همگی باعث شدهاند تا این چروکی بیش از پیش برای رویارویی با شرایط خارج از جاده آماده شود. از نظر طراحی، «کرالر» از یک رنگ بدنه سبز نظامی در کنار یک کابین با طرح خاکستری کوارتز استفاده کرده است.
مدل دیگر جیپ در فرانکفورت، رنگلر روبیکون سانرایز است که بیشترین جذابیت و درخشش را به خود اختصاص داده است. در کنار یک رنگ نارنجی روشن برای بدنه، این خودروی سرسخت دارای یک سیستم تعلیق با ۴ اینچ افزایش ارتفاع، چراغهای LED و یک قطعه یدککشی دوگانه در جلو است. در مقابل ظاهر خشنی که در این خودرو میبینیم، داخل کابین با طراحی چرم مشکی همراه شده است. همچنین این مدل دارای یک صفحه محافظ برای موتور و قفل لبههای تایر برای چرخها است از جدا شدن تایر در هنگام رانندگی بر روی سنگ، ماسه یا گِل جلوگیری شود. در زیر کاپوت، یک موتور ۲/۸ لیتری CRD توربودیزل خوابیده که با یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک همراه است.
در نهایت به نسخه تجهیز شده از مدل کوچکتر و با تمرکز بر کاربری آفرود «رنگید تریلهاوک» میرسیم که در آن اصلاحات ظریفتری انجام شده است. این خودرو با تیونینگ «موپار»، صاحب صفحات ضربهگیر زیر بدنه، رینگهای آلیاژ آلومینیومی ۱۷ اینچی، دو قلاب یدککشی در عقب و یک طرح رنگآمیزی خاکستری سندانی (Anvil) در کنار کفپوشهای طرح جیپ و پدالهای اسپورت در داخل کابین شده است.