این خودرو که به کیت بدنهی “اوردوز” مجهز شده، حالا به لطف گلگیرهای پفکردهی ساختهشده از فیبر کربن 13 سانتیمتر پهنتر از گذشته شده است. درون این گلگیرها رینگهای آلیاژی حجیم 22 اینچی قرارگرفتهاند.
تیونر همچنین اسپویلر عقب را که از همان مواد سبکوزن ساخته شده به خودرو اضافه کرده و سیستم اگزوز اسپورت را هم از یاد نبرده است. SPOFEC خاطرنشان کرده که طیف وسیعی از شخصیسازی داخل کابین امکانپذیر بوده و اینها علاوه بر آپشن های لوکس ارائهشده توسط کارخانه هستند.
تغییرات مکانیکی دربردارندهی سیستم تعلیق اسپورت تری است که ارتفاع خودرو را در سرعت 140 کیلومتر بر ساعت تا 40 میلیمتر پایینتر میآورد. از دیگر تغییرات میتوان به ترمزهای کربن سرامیکی و افزایش قدرت 85 اسب بخاری و گشتاور 186 نیوتون متری اضافی اشاره کرد. خروجی کلی خودرو حالا به 717 اسب بخار و 986 نیوتون متر میرسد و باعث شتاب صفرتا صد 4.2 ثانیهای میشود (0.2 ثانیه سریعتر از مدل عادی). حداکثر سرعت خودرو نیز بهصورت الکترونیکی به 250 کیلومتر بر ساعت محدودشده است.