لندروور میگوید که دیسکاوری جدید برای رفتن به هر مکانی طراحی شده و مزیتهای بیشماری نسبت به قبل دارد.
تصویر رسمی نمای جلو خودرو توسعهی نمای آشنای این خودروساز را که اولین با در برادر کوچکتر دیسکاوری اسپورت دیده شده را نشان میدهد. هرچند، طراحی تکاملی این خودرو نشاندهندهی ورودیهای هوای تیزتر است. جلوپنجرهی خودرو تقریباً بدون تغییر از مدل اسپورت گرفته شده اما انتظار میرود چراغهای جلوی LED در تمام نسخهها دیده شود.
هنوز بخش پشتی این خودرو نمایان نشده است؛ اما تصاویر جاسوسی اخیر نشان میدهد که بخش پشتی نیز از قواعد طراحی برادر کوچکتر پیروی میکند و عناصر اصلی نظیر جای پلاک و درب پشتی طراحی مشابه نسل قبلی دارند. اما احتمالاً این خودرو بجای استفاده از طراحی دوتکهای درب پشتی از نسخهی مرسوم کنونی دنیای شاسی بلندها سود ببرد.
دیسکاوری جدید شاسی بلندهای بزرگ را بازتعریف میکند. تیم طراحی و مهندسی لندروور DNA این خودرو را تکامل بخشیدهاند تا محصولی دلپذیرتر، کاربردیتر و البته لوکستر خلق کنند.
همه منتظریم تا ببینیم که کابین این خودرو در چه شرایطی است اما منابع نزدیک به لندروور پیشنهاد میکنند که کابین دیسکاوری لوکستر و باکیفیتتر از مدل قبلی خواهد بود. این خودرو حداقل تا سال 2018 روی خط تولید نخواهد رفت.
پنجمین نسل این خودرو از نظر آفرود نیز تواناترین مدل خواهد بود. دیسکاوری از آخرین تکنولوژی سیستم چهارچرخ محرک شرکت سود خواهد برد و از پیشرانههای 4 سیلندر انجینیوم جدید لندروور و همچنین نسخههای 6 سیلندر استفاده خواهد کرد. نسخههای هیبرید این خودرو نیز در آینده عرضه خواهند شد. [دانلود ویدئو]