نمونه موجود در چین درست مثل همزاد آمریکایی خود از بلوک 2 لیتری SIDI مجهز به تزریق مستقیم سوخت و توربو شارژر و دو موتور الکتریکی سود میبرد. مجموع بازدهی این مجموعه 335 اسب بخار قدرت و 586 نیوتونمتر گشتاور میباشد که برای دستیابی به شتاب صفر تا یکصد کیلومتر بر ساعت در 5.4 ثانیه کفایت میکند. همچنین ازنظر مصرف سوخت در حالت برقی نیز با ثبت عدد 1.7 لیتر در یکصد کیلومتر بر جایگاه نخستِ سگمنت خود میایستد.
تغذیه موتورهای برقی مذکور بر عهده مجموعه باتری 192 سلولی لیتیوم-یون با ظرفیت 18.4 کیلووات ساعت بوده که قادر است بهتنهایی خودرو را تا 50 مایل (80 کیلومتر) پیش ببرد. این رقم با روی کار آمدن پیشرانه درونسوز به 581 مایل (935 کیلومتر) بالغ میگردد که در نوع خود رکورد جالبتوجهی است. بنا بر ادعای کادیلاک، شارژ باتریها با استفاده از شارژر 220 ولتی حداکثر پنج ساعت طول میکشد و بهراحتی میتوان وضعیت آن را از طریق آناِستار (OnStar) یا اپلیکیشن مایکادیلاک (MyCadillac) مشاهده کرد.
CT6 سه حالت رانندگی مختلف دارد: کروز (Cruise) برای رفتوآمد روزانه شهری؛ اسپورت (Sport) برای سواری خشن و هیجانی؛ هولد (Hold) برای سفرهای طولانی جادهای. همچنین باید بیش از بیست ویژگی استاندارد شامل بستههای امنیتی بهروزرسانی شده و اینترنت 4G مجهز به وایفای هاتاسپات را هم به این سه گزینه اضافه کنید.
با توجه به سلیقه خودرویی مردم چین و نیز استانداردهای سختگیرانه مربوط به مسائل آلایندگی در این کشور به نظر میرسد کادیلاک CT6 از بدو ورود با استقبال خوبی مواجه شود و در طولانیمدت فروش بالایی را تجربه کند.