بورگوارد سال آینده وارد اروپا می‌شود

برند آلمانی پر سابقه و احیا شده‌ی بورگوارد در حال طی کردن مراحل نهایی برای حضور در بازار اروپا بوده و انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال 2018 شاهد عرضه اولین محصول این شرکت در قاره سبز باشیم. پس از نیم قرن غیبت در صنعت خودرو، بورگوارد با ورود به بازار آلمان و کشورهای همسایه تولد دوباره خود را جشن خواهد گرفت.

بورگوارد BXi7

اولین محصول این شرکت برای عرضه در اروپا کراس اوور BX7 خواهد بود که در سال 2015 و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت نمایش داده شد. کراس اوور مذکور خودرویی به ابعاد آئودی Q5 بوده و از کابینی تطبیق‌پذیر سود می‌برد که می‌تواند تا 7 نفر را در خود جای داده و از پیشرانه 2 لیتری بنزینی توربو با قدرت 224 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتون متری استفاده می‌کند.

بورگوارد BXi7
این نیرو از طریق گیربکسی اتوماتیک و دوکلاچه به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. بورگوارد BX7 با این قوای محرکه می‌تواند در کمتر از 10 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت آن نیز بیشتر از 200 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

بورگوارد BXi7
بنا به گفته‌های اتو اکسپرس، قوی‌ترین نسخه این خودرو که BX7 TS نام دارد بهای آغازین حدود 44 هزار یورویی در آلمان خواهد داشت. نسخه استاندارد این خودرو بنا به گفته با بهای آغازین 26 هزار یورویی عرضه خواهد شد.

جی پی اس و ردیاب خودرو یک وسیله امنیتی است که برای جلوگیری از سرقت خودرو و یا مدیریت خودروها میتوان از آن استفاده نمود. نحوه کار آن به این صورت است که گیرنده دستگاه جی پی اس در داخل وسیله نقلیه نصب می‌شود و پس از برقراری با ماهواره‌های در حال گردش به دور کره زمین، موقعیت دریافت شده را از طریق سیم کارتی که داخل دستگاه وجود دارد به یک منبعی ارسال می گردد. آن منبع می‌تواند یک سرور باشد و یا موبایل صاحب وسیله نقلیه باشد. گاهی در بازار ایران می‌توان ردیاب‌هایی را پیدا کرد که ماژول GPS ندارند و از طریق LBS با دکل‌های مخابراتی اطراف ارتباط برقرار می‌کنند و یک موقعیت تقریبی را دریافت می‌کنند. در ردیاب‌های مبتنی بر GPS، گیرندگی ماهواره است و فرستندگی از طریق سیم کارت دستگاه می‌باشد. این موقعیت بسیار دقیق است. در ردیاب‌های مبتنی بر LBS، گیرندگی و فرستندگی از طریق سیم کارت دستگاه خواهد بود و موقعیت تقریبی خواهد داشت.

بورگوارد BXi7
معاون بازاریابی بورگوارد تأیید کرده این خودرو در برخی بازارها با تنظیمات فرمان راست ارائه خواهد شد و تقریباً آماده عرضه است.

 



علیرغم حضور نسبتاً موفقیت‌آمیز این برند در چین، مشتریان اروپایی کاملاً با بورگوارد ناآشنا بوده و این موضوع احتمالاً بزرگ‌ترین چالش برند خواهد بود. بورگوارد تلاش‌هایی به منظور ایجاد شبکه فروش آنلاین خواهد داشت و این کار را جایگزین نمایندگی‌های سنتی خواهد نمود.

منبع :‌سايت پدال

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...