روئیت پرچمدار جدید کادیلاک در تبلیغ اسکار
کادیلاک CT6 بهعنوان بزرگ خاندان کادیلاک پیش از رونمایی در نمایشگاه نیویورک، در تبلیغ اسکار 2015، مشاهده شد.
کادیلاک CT6 بهعنوان بزرگ خاندان کادیلاک پیش از رونمایی در نمایشگاه نیویورک، در تبلیغ اسکار 2015، مشاهده شد.
پس از سال ۲۰۰۰، کادیلاک با مدل اسکالید خود نماینده تلاش جنرالموتورز برای رقابت در کلاس پرمیوم و لوکس بوده است. اسکالید همواره یکی از راحتترین خودروها و یک مدل دارای جایگاه اجتماعی در بازار بوده و در بین سریعترین شاسیبلندها قرار داشته است.
این خودرو را شاید تا حدودی بشناسید؛ کادیلاک CTS-V سدان خودرویی است که میتواند به سرعت بالاتر از ۲۰۰ مایل بر ساعت (۳۲۱/۸ کیلومتر بر ساعت) برسد و مجهز به یک پیشرانه سوپرشارژر ۶۴۰ اسببخاری است.
اگر موفقیت یک خودروساز تنها به خودروهایش بستگی داشت، شاید کادیلاک الان در ردههای بالای صنعت خودروسازی قرار میگرفت. کادیلاک ATS کوپه مدل ۲۰۱۵ از هر لحاظ خود را به عنوان یک کوپه اسپورت سطح نخست لوکس ثابت میکند.
کریسمس امسال، کادیلاک از سدان اسپرت هولناک خود یعنی CTS-V مدل 2016 رونمایی کرد. این خودروی 640 اسبی فقط اندکی از شورولت کوروت ضعیفتر است. با این حال در برابر رقبای آلمانی خود یعنی BMW M5 و مرسدس بنز E63 AMG میتواند در جایگاه بالاتری قرار گیرد.
زمانی که یک کادیلاک CTS-V مدل 2016 را میبینیم، احتمالاً با توجهی اندک به آن گذر خواهیم کرد. اما کمی تأمل باعث میشود تا از اشتباهی اساسی در امان بمانیم. زیرا ممکن است در یک کورس خیابانی، این کابوی خوشتیپ را واقعاً دست کم بگیریم.
نمایشگاه لسآنجلس: کادیلاک از مدلهای جدید اسپرت ATS-V برای رقابت با بامو M3 و M4 رسماً پرده برداشت. خودروهایی که بهار سال بعد وارد بازار میشوند و از ویژگیهای اسپرت و تهاجمی و هیجانانگیزی برخوردارند که پیش از این در خودروهای این برند دیده نشده بودند.
کادیلاک همواره بهعنوان یک برند سازنده خودروهای لوکس آمریکایی تصور میشود اما اینک تلاش بیشتری از سوی این شرکت برای القای تصویری جوانتر و هیجانانگیزتر از آن صورت میگیرد. نتیجه این تلاشها خودروهایی با موتورهای پرقدرت و کممصرف میباشند و آخرین آنها...
در حالی که تا سال 2017، بساط شرکت هولدن استرالیا برچیده میشود اما بخش HSV آن زیر نظر جنرال موتورز به کار خود ادامه خواهد داد. در میان شایعات مختلف در مورد مدلهایی که HSV به استرالیا وارد خواهد کرد و با نشان خود به فروش میرساند، شایعات مختلفی به گوش ...
کادیلاک در راه تجدید فرمانروایی خود است. از انتصاب یک مدیرعامل جدید تا انتقال مقر خود از دیترویت به نیویورک، نشاندهنده این هستند که این خودروساز در حال ایجاد تغییرات بزرگ در داخل شرکت میباشد.
با وجود اینکه اولین مدل کادیلاک با سیستم نامگذاری جدید هنوز یک سال با بازار فاصله دارد، به مرور ابعاد بیشتری از این استراتژی ارائه میشود. هفته گذشته، این برند رسماً اعلام کرد که سدان لوکس دیفرانسیل عقب آینده آن که قرار است در اواخر ۲۰۱۵ در خیابانها ح...
اینکه کادیلاک در حال توسعه یک مدل جدید به عنوان نماد برند خود است، تا این زمان از کسی پوشیده نبوده، ولی در حال حاضر نام رسمی این مدل را نیز میدانیم. این برند لوکس، از یک سدان سطح بالا با نام CT6 رونمایی کرده و همه چیز را تغییر داده است. کادیلاک میگوی...
از زمانی که کادیلاک نسخه اسکالید را در سال 1999 معرفی کرد، خوانندگان رپ و هیپهاپ با این خودرو به سر کنسرت خود میرفتند. آنها به این فکر میکردند که چه نوع خودرو خاصی را انتخاب کنند که بتوانند در ویدئوهای خود نیز از آن استفاده کنند. درنهایت آنها اسکا...
ماری بارا، مدیرعامل جنرالموتورز تأیید کرده که برخی از مدلهای ۲۰۱۷ از کادیلاک از یک تکنولوژی شبهراننده خودکار بهره خواهند برد که «سوپر کروز» نام دارد. به علاوه، بارا اعلام کرد که در کادیلاک CTS مدل ۲۰۱۷ از تکنولوژی ارتباطی بین خودرویی (V2V) استفاده خ...
کادیلاک هیچگاه از ساختن خودروهای بزرگ و سنگین هراسی نداشته است. اوایل دهه ۱۹۳۰ میلادی کادیلاکهایی بوده که بیش از ۳ تُن وزن داشتهاند و در همین حال، اتومبیل به حساب میآمدند.
دنا پلاس و کوییک، نهایت توانایی صنعت خودروسازی ایران!
۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
سدان یا شاسی بلند؟ بهترین کلاس خودرو چیست؟
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
تفاوت کراس اوور Cross Over و شاسی بلند SUVدر چیست.
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
دنا پلاس و کوییک، نهایت توانایی صنعت خودروسازی ایران!
۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
سدان یا شاسی بلند؟ بهترین کلاس خودرو چیست؟
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
تفاوت کراس اوور Cross Over و شاسی بلند SUVدر چیست.
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
دنا پلاس و کوییک، نهایت توانایی صنعت خودروسازی ایران!
۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
سدان یا شاسی بلند؟ بهترین کلاس خودرو چیست؟
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
تفاوت کراس اوور Cross Over و شاسی بلند SUVدر چیست.
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
تفاوت میان شاسیبلندها (SUV) و کراساوورها (CUV)
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۴
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
تقسیمبندی خودروها بر اساس شکل ظاهری
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو ایران
بررسی دیجیاتو؛ برلیانس H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو ایران
مقایسه تندر90 با پژو پارس و برلیانس H230
۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
مقایسه کوییک و کوئید؛ دو خودروی ارزان جدید در بازار ایران
۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۲